Elgiganten har styr på teknikken

 
 

Caverion holder dem kørende

Caverion står for stort set alle teknikområder i Elgigantens 29 butikker landet over. Opgaverne i forretningerne tæller alt fra lovpligtige eftersyn på pallereoler og ABA anlæg til ventilation og køl.

– Vi har lagt mange bolde i samme kurv, fordi Caverion er det bedste firma i landet til de behov, som Elgiganten har, siger Thomas Bredbjerg Nielsen, Project Manager, Elgiganten

Caverion-Elgiganten-06.jpg
 
 

+30 butikker

15 teknikområder

Får styr på de lovpligtige eftersyn

 
Caverion-Elgiganten-03.jpg
Caverion-Elgiganten-04.jpg
Caverion-Elgiganten-05.jpg
 
 

15 teknikområder – én leverandør

Sprinkler, termografering, flugtveje, belysning, stigeeftersyn og klima er også en del af listen over de 15 teknikområder, Caverion tager sig af. Alle henvendelser fra Elgiganten til Caverion, hvad enten butikken ligger i Odense eller Holstebro, sker til Caverions kontaktcenter, hvor alle ordrer tikker ind. Facility Manager Egon Jacobsen sidder klar til at modtage opkald fra kunderne i de forskellige afdelinger af Elgiganten.

– Vi har lagt mange bolde i samme kurv, fordi Caverion er det bedste firma i landet til de behov, som Elgiganten har. Vi har et kontaktpunkt i kundecenteret, som sørger for, at der kommer teknikere ud, hvor behovet er. Der er ikke andre, som kan levere det samme i forhold til kvalitet og pris i alle 29 butikker 7 dage om ugen 24 timer i døgnet året rundt. Og det er uanset hvor i landet, vi har behovet – det kan Caverion leve op til, siger Thomas Bredbjerg Nielsen, Project Manager, Elgiganten.

Fremtidens løsning

Distriktschef Lars Nielsen fra Caverion ser aftalen som fremtidens løsning, fordi Caverion er landsdækkende.

– Det her er vejen frem for f.eks. store kæder, og jeg er glad for, at vi med Elgiganten som kunde viser, at vi med vores landsdækkende service er de rette til at løse opgaven. Vi er meget glade for aftalen, fordi vi bruger så mange af vores fag, og fordi alle Caverions 13 servicecentre rundt i landet er fælles om at løse opgaverne. Det er en spændende kunde, fordi vi både bruger vores grund- og specialkompetencer, siger Lars Nielsen.

Software sørger for overblikket

Via Reeft software er der styr på ordrene, og Elgiganten har adgang til Caverions system, og kan hele tiden følge med i, hvornår der er teknikere fra Caverion ude i de forskellige butikker. Og ikke mindst, kan kæden følge med i, hvor mange penge de bruger.

– Vi er relativt sikre på budgetterne et år ud i fremtiden. Vi har adgang til Caverions system, og vi kan altid følge med. Det er et stort plus, og det giver tryghed, siger Thomas Bredbjerg Nielsen fra Elgiganten.

Efter klokken 15 er der en vagtordning, så Elgiganten, uanset hvor i landet der er brug for Caverion, kan regne med, at en tekniker rykker ud inden for et døgn.

Styr på lovpligtige eftersyn

Elgiganten har med Caverion-aftalen fået styr på deres lovpligtige eftersyn på f.eks. ABA og sprinkler.

– Mange kunder får ikke lavet lovpligtige eftersyn, og oplever efterfølgende problemer med revisionen. Vi sørger for, at eftersynene bliver foretaget, siger Lars Nielsen.

 

Vi hjælper vores kunder med at få succes